Min Vogn

Kurv

Garanti og returret

Fuld tilfredshed eller vi giver dig dine penge tilbage

Hos RadiCover er vi kun tilfredse, når du er helt tilfreds. Det forpligter til god kvalitet og høj service. Og vi står gerne på mål for begge dele.

14 dages fuld returret
Skulle du mod forventning ikke være 100% tilfreds med de produkter du har købt hos RadiCover, kontakt da venligst vores kundeservice for en hurtig afhjælpning af et evt. problem. Kan problemet ikke afhjælpes, giver vi dig dine penge tilbage med et smil inden for de første 14 dage, efter du har modtaget produktet.

Returnering- eller reklamation:
Vores syn på reklamationer er, at vi meget hellere vil høre fra dig, hvis du er utilfreds, så vi kan hjælpe dig end, at du skal gå og være ærgerlig over dit køb.

Jf. den danske købelov har du to års reklamationsret. Bemærk - dette dækker ikke almindeligt slitage og brug, samt skader ved uhensigtsmæssig brug af produktet.

Skader på apparater
Vi dækker ej heller evt. skader der måtte opstå på dit apparat - fx. mobiltelefon eller tablet, ved brug sammen med RadiCovers produkter. Dette gælder fx. hvis din skærm går i stykker fordi du taber din mobil - eller hvis din iPad får en rids i kanten.

Generelle handelsbetingelser
Se vores generelle handelsbetingelser her

 

Returnering eller ombytning af varer

Ønsker du at bytte eller returnere din vare, er dette nemt hos RadiCover. Du skal blot sender varen retur til os senest 14 dage fra du har modtaget den.
Du skal ligeledes downloaded og udfylde nedenstående returformular, og sende den med varen retur.
Ønsker du en ny varer, sender vi denne til dig fragtfrit. Du betaler dog portoen for returpakken til os, og har ansvaret for, at den når helt frem til vores postkasse.

Download retur- og reklamationsformular her  Word dokument

Returvarer sendes til:

RadiCover ApS
Bregnerødvej 132B
3460 Birkerød
Danmark


Reklamationsbehandling

Hos RadiCover betyder kundeservice og en god oplevelse med vores produkter alt.

Skulle du - mod vores forventning - opleve, at dit købte RadiCover produkt ikke lever op til dine forventninger, og ønsker du at reklamere herover indenfor vores 2 års reklamationsperiode, bedes du gøre følgende:

1) Indsend et billede og beskrivelse af problemet på mail : kontakt@radicover.dk
2) Afvent svar på din henvendelse pr. mail (1-3 dages ekspeditionstid)
3) Godkendes din reklamation (pr. mail), skal du downloade og udfylde vores retur- og reklamationsformular og sende denne på mail til kontakt@radicover.dk. - evt. sammen med produktet til nærmere undersøgelse.

Porto:
Godkender vi din reklamation, betaler vi for portoen ved evt. returforsendelse. Du får tilsendt en portokode eller en returlabel pr. mail.

Download retur- og reklamationsformular her  pdf fil.

Næste skridt:
Såfremt vi godkender din reklamation, sender vi dig et nyt produkt uden omkostninger for dig.

Du kan også vælge at få dine penge retur hvis problemet er opstået indenfor 14 dage fra du har modtaget produktet.


Ekspeditionstid:

Den normale ekspeditionstid er 8 dage - kan dog være længere i travle perioder - fx. julen, ferietid,

Du er også altid velkommen til at kontakte os på telefon 9154 1111.